| |
| 1431784200000
| | ||
| [Modéré par Visne, raison : Konu dışı] |
| « Citoyen » 1431785220000
| 0 | ||
Ediz a dit : Kopya için eyw |
| « Citoyen » 1431794700000
| 0 | ||
| Katılıyorum Teşekkürler Dernière modification le 1431794820000 |
| « Citoyen » 1432159800000
| 0 | ||
| Bilmiyorum yollayacak mıyım :ı Dernière modification le 1432223460000 |
| « Citoyen » 1432211220000
| 0 | ||
| Uydurma bir hikaye yazdım sorun olur mu ki? Anı falan diyince endişelendim de. |
| « Citoyen » 1432211340000
| 0 | ||
| Bu aralar çok yoğunum!! Sanırım yazamayacağım. Katılanlara başarılar. |
| « Consul » 1432219740000
| 0 | ||
| Ne anısı? |
| « Citoyen » 1432236420000
| 0 | ||
| Hikayemin 1. bölümünü size yolladım hikayenin sonunda acaba ne olacak diye merak içinde kalıyor insan reklam arası gibi ama fazla uzun tutmak istemediğim ve merakta bırakmak istediğim için sadece 1 bölümünü gönderdim. Katılacaklara başarılar. |
| « Censeur » 1432291320000
| 0 | ||
Sandstormman a dit : Bölüm bölüm yollamayın. |
| « Citoyen » 1432291980000
| 0 | ||
Mellefromage a dit : Yok, zaten bölüm bölüm yollamadım. Hikayenin 1. bölümü gibi duran ama kendi başına aslında bir hikaye olduğunu düşündüğüm bir yazı yazdım. Yani hikayemin 2. bölümü yok :) |
| « Censeur » 1432297320000
| 0 | ||
Sandstormman a dit : O zaman sorun olmaz. Tamam. |
| « Citoyen » 1432306080000
| 0 | ||
| 9 gün kalmış :D |
| « Censeur » 1432316040000
| 0 | ||
| Ara sıra hikaye yarışması açın :) güzel oluyor hayal gücümüzü yazıya aktarmış oluyoruz. |
| « Citoyen » 1432320780000
| 0 | ||
| Katıldığım ilk forum yarışması, eğlenceli bulduğum yarışmalara gireceğim bundan sonra :) |
| « Citoyen » 1432323780000
| 0 | ||
| Ben Visne'den izin almıştım ilk önce bir tane gönderdim ama 1-2 yazım hatası buldum ve onları düzelttim. Hikayede hiçbir şey değiştirmedim. Sorun olur mu? Visne sebebini vs. açıkla dedi açıkladım. 1. gönderdiğim iptal olsa, 2. si kabul edilse. |
| 0 | ||
azizlik a dit : Hikaye aynı hikaye olduğu için sorun olacağını sanmıyorum. |
| « Citoyen » 1432380600000
| 0 | ||
| Ben bir türlü hikaye yazamadım, sanırım bu saatten sonra da yazamacağım. Cümleleri toparlayamıyorum. |
| « Consul » 1432804260000
| 0 | ||
| sonuçlar ne zaman açıklanacak |
| « Censeur » 1432804380000
| 0 | ||
Speotria a dit : Gönderim süresinin takibindeki birkaç gün içinde açıklanacak. |
| 0 | ||
| Bu aralar müsait olmadığım için pek hikaye yazamadım,yazamazdım da :/ Katılamadım fakat katılan arkadaşlarımı,kazanacak olan arkadaşlarımı şimdiden tebrik ederim. |