| |
| 0 | ||
| Günaydınlar... |
| « Citoyen » 1560242640000
| 1 | ||
| Tasarımcılığa başladım ilk logom nasıl olmuş ? (Arkadaki beyaz fonu kaldıramadım) ![]() |
| « Citoyen » 1560244020000
| 0 | ||
| Selam kızlar |
| « Citoyen » 1560244860000
| 0 | ||
Flasher a dit : Güzel olmuş. Pek düzgün olduğu söylenemez ama arkadaki beyaz fonu kaldırmaya çalıştım. ![]() |
| « Citoyen » 1560256140000
| 0 | ||
Brightmist a dit : çok teşekkürler adamın dibisin |
| « Consul » 1560257760000
| 0 | ||
| Günaydın |
| « Citoyen » 1560257760000
| 0 | ||
| Günaydın |
| « Censeur » 1560321000000
| 13 | ||
| Sent olmak artık çok kolay |
| « Citoyen » 1560331440000
| 0 | ||
| Hoşgeldiniz burası forum sohbet başlığı selam!!!! |
| « Censeur » 1560338880000
| 0 | ||
Clawfranq a dit : her şey şaka derecesinde kolay zaten de |
| « Citoyen » 1560342120000
| 1 | ||
| Selam faredaşlar *-* ![]() |
| « Consul » 1560342480000
| 1 | ||
| Selaam |
| « Censeur » 1560342480000
| 1 | ||
Huntermousel a dit : selamm |
| « Citoyen » 1560344040000
| 0 | ||
Deneyfaresi a dit : Selam Deney, seni buralarda görmek güzel. ^^ |
| « Citoyen » 1560345540000
| 0 | ||
Clawfranq a dit : says the one who's been asskissing staff members to become one of them since forever now. her ne kadar bu dediğine katılsam da, yukarda belirttiğim gibi biri olduğun için bunu yazmanı sadece öfkene bağlıyorum. sen değil de başka biri sentinel oldu diye bu kadar ağlamana gerek yok. cheesey'nin ekipte neden artık olmadığına bu kadar takıntılı olmanı da bu davranışın açıklıyor. dediğin görüşe karşı değilim, sadece bunun senin tarafından dile getirilmesini garip karşılıyorum. Firebird a dit : bunların gerçek olduğunu nerden biliyorsun? ekibi savunma derdinde değilim, hatta geçen hafta en ekibinde -kendilerinin dahi pm'de itiraf ettiği- yapılan bazı yanlış davranışlarını ifşa ettiğim için banlandım. ama ben oyunculara kanıtlarla beraber geldim. siz ise savunduğunuz şeye herhangi bir dayanak getirmiyorsunuz. herkes de gerçekten ekibe karşı olan her şeye inanmak için hazırda bekliyor gibi. gerçekten konunun ayrıntısını öğrenmek isterim. |
| « Censeur » 1560352020000
| 2 | ||
Rreckyy a dit : Öncelikle şunu söyleyeyim hiçbir şekilde bir öfke, nefret, kin veya buna benzer duygular içerisinde değilim. Böyle düşünmeni bende çok garipsedim diyebilirim. Ağlıyormuşum, komik. Takıntılı derken? kime göre, neye göre? Ben sorulması gereken soruları sordum veya kendi açımdan söylenmesi gereken şeyleri söyledim diye sana göre takıntılı oluyorsa sende bana takıntılısın :) Ben Cheesey'in ekipte olup olmadığını sanırım (sanırım diyorum çünkü hatırlamıyorum bile bu da mı benim takıntılı olduğumu gösterir tabii) ekip konusunda sormuştum. Ve bunu da kendi adıma değil çoğu kişinin merakı adına sordum. Takıntıymış, şuymuş, buymuş bunlar senin takıntıların. |