×

Langue

Fermer
Atelier 801
  • Forums
  • Dev Tracker
  • Connexion
    • English Français
      Português do Brasil Español
      Türkçe Polski
      Magyar Română
      العربية Skandinavisk
      Nederlands Deutsch
      Bahasa Indonesia Русский
      中文 Filipino
      Lietuvių kalba 日本語
      Suomi עברית
      Italiano Česky
      Hrvatski Slovensky
      Български Latviešu
      Estonian
  • Langue
  • Forums
  • /
  • Transformice
  • /
  • Archives
  • /
  • Tartışmalar - A801/TFM
  • /
  • Sorular&Cevaplar Başlığı
« ‹ 96 / 466 › »
Sorular&Cevaplar Başlığı
Sswetgirlss
« Citoyen »
1424697840000
    • Sswetgirlss#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1901
  0
Aynn gelmez zaten 14 subattan önce olması gerekiyordu 14 subt geceli 2 hafta oldu cok sacma .d:Dd
Melekrukiyye
« Citoyen »
1424717760000
    • Melekrukiyye#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1902
  0
Anvil god nedir?
Neonstrayzer
« Citoyen »
1424717880000
    • Neonstrayzer#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1903
  0
Enginfener a dit :
neonstrayzer a dit :
ufuksmenn a dit :
Yeni level siniri kac kesin bilgi varsa soyler misiniz?

http://i.imgur.com/Korp6oh.png
Zou 241 ise sınır 241. Ama 241'den büyük bile olabilir.

Hesaplama yapmıstım geldiğinde 275 olması gerekiyor çünkü her biri toplam 55 olduğu için toplam 5 beceri ağacı var 275 olması gerekir belki daha az da olabilir

http://i.imgur.com/jrwBVHw.png

275 olursa bütün becerileri alabiliriz ki almamız gerekiyor. İlk beceriler geldiğinde bütün becerileri elde edemezsiniz bu yüzden puanlarınızı kendinize özgü olarak harcayın demişlerdi. Eğer bütün hepsini alabileceksek öznelliğin ne anlamı kalacak?
Visne
« Consul »
1424717940000
    • Visne#0095
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1904
  0
melekrukiyye a dit :
Anvil god nedir?

http://i.ytimg.com/vi/FDeXSyruAtM/hqdefault.jpg
http://i.ytimg.com/vi/D3Nc-WKshKc/hqdefault.jpg

^ Gibi çökertici totemler. Bu da oyun kurallarına aykırı.
Melekrukiyye
« Citoyen »
1424718240000
    • Melekrukiyye#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1905
  0
Visne a dit :
melekrukiyye a dit :
Anvil god nedir?

http://i.ytimg.com/vi/FDeXSyruAtM/hqdefault.jpg
http://i.ytimg.com/vi/D3Nc-WKshKc/hqdefault.jpg

^ Gibi çökertici totemler. Bu da oyun kurallarına aykırı.

Teşekkürler
Pawa
« Citoyen »
1424718360000
    • Pawa#0000
    • Profil
    • Derniers messages
#1906
  0
Layk a dit :
Evet, gönderebilirsin istersen gönderebilirim o eşyayı sana.

Ayrıca ben de (çileğim olduğunda) isteyenlere 1-2 şey verebilirim.

sswetgirlss a dit :
Aynn gelmez zaten 14 subattan önce olması gerekiyordu 14 subt geceli 2 hafta oldu cok sacma .d:Dd

Etkinliğin adı "Sevgililer Günü" olacak diye bir zorunluluk yok. "Sevgililer Ayı" da olabilir etkinliğin adı. ;)

Dernière modification le 1424718720000
Sswetgirlss
« Citoyen »
1424718900000
    • Sswetgirlss#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1907
  0
sevgililer ayı :Ddd öle bi ay yok gün var bunu da mı ben öğretcem sjkjwksdksıjqjwuuywt
Hotspotower
« Citoyen »
1424718960000
    • Hotspotower#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1908
  0
sswetgirlss a dit :
sevgililer ayı :Ddd öle bi ay yok gün var bunu da mı ben öğretcem sjkjwksdksıjqjwuuywt

Ciddi misin? Etkinliğin adı değişemez mi yani
Sswetgirlss
« Citoyen »
1424719260000
    • Sswetgirlss#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1909
  0
lan etkinliktede yazıo sevgilıler etkınlıgı fln dıe duyurulara fln gır orda yazıo ole bısı duymadım belki sevgılıler gunu olur bılmıom ama o gun gectı olmaz bnce
Power
« Citoyen »
1424719320000
    • Power#2118
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1910
  0
sswetgirlss a dit :
lan etkinliktede yazıo sevgilıler etkınlıgı fln dıe duyurulara fln gır orda yazıo ole bısı duymadım belki sevgılıler gunu olur bılmıom ama o gun gectı olmaz bnce

Teşekkürler.
Sswetgirlss
« Citoyen »
1424719380000
    • Sswetgirlss#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1911
  0
Rica ederim qıjdhwejjhd
Sswetgirlss
1424719440000
    • Sswetgirlss#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1912
[Modéré par Mellefromage, raison : spam]
Axsarr
« Citoyen »
1424722800000
    • Axsarr#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1913
  0
Ya bunda transformicenin bölümlerine girilmiyomu
Pawa
« Citoyen »
1424756760000
    • Pawa#0000
    • Profil
    • Derniers messages
#1914
  0
Axsarr a dit :
Ya bunda transformicenin bölümlerine girilmiyomu

Burası bir forum, Atelier801 oyunları hakkında tartışmak (kavga olmadan), konuşmak için ("Konu Dışı" veya "Forum Oyunları" forumları dahil değil.). Eğer ki Transformice'yi oynamak istiyorsan Steam, Transformice.exe veya sitesinden oynayabilirsin. Steam ve Transformice.exe'n yoksa bu siteden (mavi yazıya tıkla) oyuna girebilirsiniz. ^

Dernière modification le 1424756940000
Enginfener
« Citoyen »
1424768880000
    • Enginfener#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1915
  0
http://i.imgur.com/qQDtAxR.png


:(
Hydrogena
« Sénateur »
1424768940000
    • Hydrogena#1308
    • Profil
    • Derniers messages
#1916
  0
Enginfener a dit :
http://i.imgur.com/qQDtAxR.png


:(

Yani level 888 ye kadar mı?
Enginfener
« Citoyen »
1424769540000
    • Enginfener#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1917
  0
Gamesoner a dit :
Enginfener a dit :
http://i.imgur.com/qQDtAxR.png


:(

Yani level 888 ye kadar mı?

Bu trolleme amaçlı sanırsam orjinali 275 miş galiba

http://i.imgur.com/d2gfsas.png

^^ cok eğlenceli becerilerimin böyle olmasını isterdim şahsen

Shaman Skill Tree Builder ! konusunu çevirip okursan anlarsın zaten.

Dernière modification le 1424769660000
Hydrogena
« Sénateur »
1424772360000
    • Hydrogena#1308
    • Profil
    • Derniers messages
#1918
  0
Enginfener a dit :
Gamesoner a dit :
Enginfener a dit :
http://i.imgur.com/qQDtAxR.png


:(

Yani level 888 ye kadar mı?

Bu trolleme amaçlı sanırsam orjinali 275 miş galiba

http://i.imgur.com/d2gfsas.png

^^ cok eğlenceli becerilerimin böyle olmasını isterdim şahsen

Shaman Skill Tree Builder ! konusunu çevirip okursan anlarsın zaten.

ok. hiç CFM a girmiyorum zaten :D
Sswetgirlss
« Citoyen »
1424789880000
    • Sswetgirlss#0000
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1919
  0
oyuna girilmiyor çarlar silincekmiş doğrumu ??
Power
« Citoyen »
1424789940000
    • Power#2118
    • Profil
    • Derniers messages
    • Tribu
#1920
  0
sswetgirlss a dit :
oyuna girilmiyor çarlar silincekmiş doğrumu ??

Hayır, silinmesi bile söz konusu değil.
  • Forums
  • /
  • Transformice
  • /
  • Archives
  • /
  • Tartışmalar - A801/TFM
  • /
  • Sorular&Cevaplar Başlığı
« ‹ 96 / 466 › »
© Atelier801 2018

Equipe Conditions Générales d'Utilisation Politique de Confidentialité Contact

Version 1.27